Home / Moda / Zdrowie / Zwykle podajesz śledzie z cebulą ceń w śmietanie. Przekonaj się, że ważnych drodze jest znacznie więcej.

Zwykle podajesz śledzie z cebulą ceń w śmietanie. Przekonaj się, że ważnych drodze jest znacznie więcej.

Zwykle podajesz śledzie z cebulą pożądaj w śmietanie. Przekonaj się, że dobrych oferty jest daleko dobrze. Jedz śledzie jakże powszechnie, gdyż dzięki nim poprawisz świadomość i wesprzesz serce. Śledzie są bogatym źródłem białka, witamin a mikroelementów. I co znacznie ważne dla pań na diecie odchudzającej, chociaż zdaje się je do szerokich ryb, nie są wcale kaloryczne.

Najczęściej płacone są śledzie solone: tuszki w pełnie, patroszone albo w strukturze filetów. Za najlepsze uchodzą matiesy (oznaczane również matiasami), czyli małe ryby odławiane w maju, przed ważnym tarłem. Wymieniane są one za trudny smak. Śledzie z mleczem i mocą, tzw. pełne (poławiane od lipca do września), są bardziej pożywne i tłuste. Ryby poławiane od października (tzw. puste), są najchudsze. Koniecznie spróbuj śledzi świeżych, tzw. zielonych. Dobre są smażone i palone. Z etapu do etapu możesz sięgnąć po śledzie wędzone. Szczególnie notowane są piklingi – śledzie wędzone w sumie w gorącym dymie, i kipery – umyte i zabierane na zima.

Śledzie zalicza się do pełnych ryb, nie podkreśla toż wszak, iż są bardzo duże (100 g dostarcza tylko 160 kcal). Noszą przy tym dużo potasu, który wspiera usuwanie nadmiaru wody z systemu. W załącznika ustalony w nich kwas omega-3 przyśpiesza przemianę spraw i palenie tłuszczu. Śledzie powodują te na charakter, zwiększając poziom serotoniny, działają przeciwdepresyjnie, wzmacniają opinia i koncentrację.

Śledzie są cennym źródłem prawidłowego i głęboko przyswajalnego białka. Mają dużo tłuszczu, bo aż 16 g w 100 g. To akurat jest najstraszniejsza wartość śledzi! Aż 70 proc. tego tłuszczu stanowią dobre dla zdrowia kwasy tłuszczowe jedno- i wielonienasycone. Szczególnie doskonały jest kwas EPA, który obejmuje naczynia krwionośne, redukuje zlepianie krwinek także powodowanie zakrzepów. Ponadto reguluje ciśnienie tętnicze krwi oraz zmniejsza poziom cholesterolu, natomiast przy obecnym wzmacnia odporność.

Śledzie są różnym źródłem witamin A również D a E, jaka uważa robienie przeciwmiażdżycowe. Stanowi w nich dużo witaminy B6 (100 g ryby zaciąga w 20 proc. dzienne zapotrzebowanie na B6) oraz witaminy B12 (jej tematyka w 100 g przewyższa dzienne zapotrzebowanie aż czterokrotnie). Śledzie dają także dobrze żelaza, cynku i miedzi oraz fosforu i jodu.

Pieczone na grillu bądź w piecu (w folii aluminiowej albo w tzw. rękawie do pieczenia), duszone lub przygotowywane na parze są lekko strawne. Potrafią stanowić zatem wartościowym daniem dla niemowląt, młodzieży i seniorów. Powinny spożywa jadać osoby cierpiące na dolegliwości układu latania i niedokrwistość.

About admin

Check Also

Na pewno rozumiecie ten scenariusz z informacji telewizyjnych – opiekuńcza mama z uśmiechem częstuje swoje szczęśliwe dzieci sokiem owocowym, wiedząc że myśli o ich zdrowie.

Na pewno wiecie ten scenariusz z reklam telewizyjnych – opiekuńcza mama z uśmiechem częstuje swoje …