Home / Bez kategorii / Po czym rozróżnić typy budowy ciała mężczyzny?

Po czym rozróżnić typy budowy ciała mężczyzny?

kulturysta Typ ektomorficzny. Jeżeli jesteśmy pracownikiem ektomorficznym, budowanie mięśni nie przychodzi nam z łatwością. Ektomorfik jest przeważnie suchy i jeśli niema dobrego planu treningowego, to przyrost mięśni potrafi się wydawać ciężką pracą. Stosując jednak duże rady, można wykonać mięśnie o wiele szybciej. Oto kilka wskazówek: Wykonywać podstawowe ćwiczenia, idące do sieci masy mięśniowej. Świetnie przyznają się tu: przysiady, pompki, ciągnięcie się, wiosłowanie itp. Powtarzanie 6-8 razy, liczba zestawów 8-12. Niezbędne są odpowiednie odpoczynki między zestawami ćwiczeń. Uzna to nam ćwiczyć wydajniej oraz da tkance mięśniowej czas dla wzrostu. Naszym projektem nie jest liczba ćwiczeń lecz intensywność treningu. Uczymy nie dobrze niż trzy dni w tygodniu, by ciało nasze było wystarczający pora na urlop, odbudowę i rozwój mięśni. Idealny harmonogram to poniedziałek – środa – piątek. Istotnym składnikiem w instalacji mięśni u ektomorfików jest produkowanie. Model ten powinien wchłaniać dodatkowe kalorie przez wszystek dobę. Dzienny jadłospis powinny uzupełniać preparaty dla zwiększenia wagi, soki z zdrową ilością białka, co zwiększy ilość zjadanych kalorii. Ograniczamy naszą praktyka w następnych dziedzinach, celem oszczędzania energii niezbędnej do budowania mięśni.
Trening oparty winien istnieć na ćwiczeniach podstawowych z wolnymi ciężarami – ilość serii kształtować się powinna następująco: na zdrowe liczby mięśniowe ok.12-16 serii, na drobniejsze ok. 9-12 serii, ilość powtórzeń 6-12, przerwy pomiędzy seriami ok.2-3 minut. Każda grupa mięśniowa trenowana raz w tygodniu. Czas trwania:4-8 tygodni. Oczywiście istnieje owo właśnie bardzo powszechny zapis, i od tych wartości są odstępstwa, ponieważ każdy organizm reaguje inaczej na ostatnie jedne bodźce.
Równie ważna jak sport jest dieta. Ektomorfik, aby pogłębić swoją wagę, musi jeść dużo wielu. Najlepiej rozplanować swój dzień tak, żebym móc jeść 5, a dodatkowo lepiej 6 lub nawet 7 posiłków. Ponieważ przyrządzanie takiej liczby „prawdziwych” posiłków prawdopodobnie żyć poważne, warto wyposażyć się w ciekawej jakości odżywkę typu „gainer” i zastępować 2 lub 3 posiłki prostymi do przyrządzania koktajlami. Poza tym ciągle należy pamiętać pod ręką lekarstwo na przekąskę. Na pocieszenie trzeba powiedzieć, że dzięki dużej przemianie materii ektomorfikowi płazem uchodzą nawet poważne „grzechy” dietetyczne, takie jak od okresu do momentu pizza, czy choćby (o zgrozo) golonka i ciasto. Ważne jednak, żeby nie dawały się one za często. Nie dokładnie też zapominać o wodzie (bez niej mięśnie nie urosną ) – trzeba wypijać co kilka 3l dziennie, oraz w toku upałów nawet dwa razy więcej.
Organizm ektomorfia, ze względu na krótką przemianę materii, zużywa podczas pracy fizycznej dużą sumę energii. Jeśli ektomorfik poważnie opinii o rozbudowie mięśni, to powinien unikać forsownych sportów wytrzymałościowych, skupiając się na treningach siłowych. Nie potrafi śmieć również z treningami cardio zaś w zupełności wystarczą mu 2 lub 3 krótkie, ale intensywne ruchy na bieżni lub ergometrze. W punktu zapewnienia organizmowi należytego wypoczynku nie wolno mu rezygnować snu. Ektomorfik powinien spać co kilka 8 pór na dobę, a gdyby może pozwalać sobie na taki luksus, to ucinać dodatkową, „poobiednią drzemkę”. Dużo osób ma, że ektomorficzny typ formy nie umożliwi im na zdobienie na wielkości i poprawę muskulatury. Na wesele nie stanowi toż regułą, należy jedynie umiejętnie układać plany treningowe, stosować do nich prawidłową dietę i zmienić nieco swój styl życia.

Link sponsorowany: jakie białko na masę

About admin

Check Also

Higiena osobista u pań a typów

Przyjmowanie się do zasad higieny osobistej jest ogromne oznaczanie dla zdrowia.