Home / marketing / Aktualizacje Florida (listopad 2003) i Austin (styczeń 2004) wywróciły działania SEO częste z lat 90. do władzy nogami.

Aktualizacje Florida (listopad 2003) i Austin (styczeń 2004) wywróciły działania SEO częste z lat 90. do władzy nogami.

Reklama: Specjalista SEO Bydgoszcz

Pierwszą udokumentowaną aktualizacją algorytmu wyszukiwarki Google był Boston, ogłoszony podczas Search Engine Strategies – konferencji przenoszącej się w 2003 roku właśnie w tym amerykańskim mieście. Następnie, w kwietniu pojawiła się Cassandra, która zdobyła się za proceder masowego linkowania w aspekcie wspólnej domeny, i ponadto poprawiła prace kart z ukrytym przekazem oraz ukrytymi linkami. Po nowych zmianach z roku 2003 (Dominic, Esmeralda i Fritz) Google ogłosił, iż w dole będzie udoskonalało projekty w zwyczaj ciągły, dokonując w obecny możliwość comiesięczny „Google Dance”.

Aktualizacje Florida (listopad 2003) i Austin (styczeń 2004) wywróciły działania SEO wielkie z lat 90. do władzy nogami. Zamieniły się zasady gry. Zaczęto zwalczać zwodnicze praktyki traktowane na właściwościach, takie jak upychanie słów istotnych oraz przynoszenie niewidzialnego tekstu. Dla dużo cech placówki w końcach wyszukiwania poleciały znacząco w otwór. Z zmian algorytm Brandy spowodował, że baczniej zaczęto obserwować się dopasowaniu anchor tekstów.

Aby ograniczyć spam w międzynarodowych linkach Google, Yahoo i Microsoft wprowadzili w styczniu 2005 roku atrybut nofollow. Po zastosowaniu prywatnego trybu wyszukiwania również szansy budowania map witryn XML, jesienią Google złapał się zbyt słabej wartości linki pochodzące z farm, a także komercyjnego i wspólnego linkowania (aktualizacja Jagger).

a przełomie kwietnia również maja 2010 roku aktualizacja May Day wyraźnie zmieniła znaczenie pozycjonowania na obszerny ogon, przy okazji karząc postaci z niezwykłą dozą wąskich tematycznie treści. Jak się później okazało, stanowił więc objaw istotnej zmiany – aktualizacji Google Panda. Wyniki dla prawie 12% zapytań poprawiłyby się po tym, gdy w lutym 2011 roku gigant z Mountain View otworzył to niesamowite uaktualnienie. Oberwało się stronom o doskonałym punkcie reklam do contentu, stosującym spam i używającym z farm treści. W pozostałych miesiącach Google wprowadzał modyfikacje do Pandy, a również brał jego graniem pozostałe części globu.

28 czerwca 2011 roku Google przypuścił zamach na gromadzącego jeszcze silniejszą marka Facebooka i rozruszał inny portal społecznościowy Google+ (zrzeszony w znani rada z Gmail’em), który w dwa tygodnie zyskał 10 milionów użytkowników. Po biegnących przez długi chwila grach dotyczących karania przez Google nadmiernie zoptymalizowanych stron, 24 kwietnia 2012 roku ogłoszono zawarcie nowoczesnej aktualizacji – Google Pingwin. Zmieniły się książki dla około 3% wyników wyszukiwania. To poprawienie brało na charakteru karać ściany z sztucznym profilem linków, a również walczyć z webspamem.

Ostatnią aktualizacją, która doczekała się osobnej marki jest Google Gołąb (24 lipca 2014 roku). Zmiany miały działać wyniki wyszukiwania lokalnego w Stanach Skupionych, by pod koniec roku zdobyć nimi jeszcze pozy postaci w Niesamowitej Brytanii, Australii i Kanadzie.

About admin

Check Also

Najważniejsze definicje związane z marketingiem

Marketing – sztuka pisania i odpowiadania potrzeb użytkownika z sukcesem ;badanie rynku; proces dzięki jakiemu …